Lunchrasten slut och snart jobbet igen!

Hej på er alla! Skulle egentligen skriva ett inlägg men jag hann aldrig då, haha! Diskade och plockade undan då och sedan hade tiden gått så snabbt så jag var tvungen att cykla till jobbet! Nu har jag lunch fast den är slut om tio minuter eller någonting. Har en halvtimmes lunch och jobbar i sex och en halv timme från måndag-fredag! Härligt! Idag har vi haft mycket att göra.
Vi är tre stycken turistvärdar så vi har delat ut information och än så länge har man pratat tyska och engelska med dem! Klockan två anländer nästa färja så då blir det att hjälpa dem då! Oftast får vi frågorna vad man skall göra i staden, vart busstationen ligger och vart man kan växla pengar! Kommer att svara på era kommentarer ikväll och då uppdaterar jag även mer!
Hoppas ni fortsätter läsa fast jag jobbar, och kommentera gärna! Kramar!:)

Tumblr_lomqc5udlz1qiga09o1_500_large

Vilket bra budskap ifall man tänker efter! Se bara hur jag fick mitt sommarjobb, gav aldrig upp och de ringde då jag minst anade det! Tycker ni också skall göra så! Ibland måste man bara ha tur, och man kan inte själv bestämma när den inträffar!


Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

Hej :) jag har en dagens bloggtävling och det vore superkul om du var med :) isåfall är det bara att anmäla dig här:

http://vadfanskajagheta.se/2011/july/onsdag-dagens-blogg-3.html#comment

2011-07-20 @ 18:00:05
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Anonym

Bra budskap och hoppas du har det roligt på jobbet!:)

2011-07-20 @ 19:47:01
Postat av: VADFANSKAJAGHETA - Uppsalas största blogg

sv; Superkul att du är med och tävlar i dagens blogg :D gilla gärna inlägget på bloglovin för att öka din chans att vinna :)



:)

2011-07-20 @ 21:24:34
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0