Lite kort om min weekendresa! :) Bilder kommer, promise!

Som ni kanske vet så har jag varit i Stockholm! Det var väldigt trevligt och en helt underbar resa till den fantastiska staden, men tro nu inte att jag sviker London för det, haha! Nädå! Men jag har haft roligt.
Åkte buss upp till Stockholm, då vi stannade till och fikade och åt på ett gott ställe. Sedan anlände vi till huvudstaden.
Det var väldigt vackert. Bodde på Södermalm, precis vid Medborgarplatsen där Anna Lindh höll sitt sista tal år 2003! Sedan gick vi ner till slussen och tog färjan till Djurgården där vi gick runt på Skansen och kollade på alla djuren! Gick lite i Gamla Stan, i Storkyrkan där kronprinsessan Viktoria gifte sig i förra sommaren, sedan på Kungliga slottet och åkte även ut till Drottningholms slott där kungafamiljen bor just nu.
Där fick vi en guidad tur runt i olika rum där de berättade historian och det.
Gick lite på NK och på Sergels torg också och åkte spårvagn! Roligt! Har haft det helt underbart i storstaden precis som jag skrev innan! Längtar redan till oktober då jag åker dit igen.
Det skall bli superroligt måste jag bara säga, haha! Bilder kommer senare! =)



Jag nedanför Allsång på Skansen, dock dagen efter, men coolt ändå! Eller? =)

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fiin bild! Häftigt att du stått där ändå ju... Haha! Vill också det! Förresten så såg jag dig i tidningen! När kommer Stockholmsbilderna in? Resten menar jag då! Förrutom denna och den andra;)

2011-07-16 @ 14:24:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0