Läst ut boken och firar med toblerone?!

Tjenare alla! Har läst ut min bok nu! Det tog lite tid med över trehundra sidor. Hade aldrig tid att läsa då jag gick i skolan och pluggade massor av steg och uppsatser. Nu under semestern i Turkiet har jag kunnat ligga på kvällarna och läsa och sedan läste jag ut den idag! En riktigt bra bok som ni borde läsa ifall ni gillar deckare precis som jag gör! Lars Bill Lundholm som skrivit boken har även skrivit Skärgårdsdoktorn som var en av Sveriges mest älskade tv-serier som någonsin visats i svensk tv, då han även skrev boken om den!

Denna boken som jag läste nu heter Östermalmsmorden och sedan skall jag börja på en annan bok av honom. Det är en deckarserie kan man säga!
Mord i olika stadsdelar i huvudstaden Stockholm! Ännu några fall för Axel Hake! Haha!
Äter även Toblerone nu, vilket är gott! Gillar ni också det? Skriver kanske mer senare annars imorgon, men vi ser! Tror ni vill ha ett god natt inlägg också! Haha! Loove ya all!
Fortsätt läsa och kommentera så är ni jättesnälla! ;)





Detta lever jag på ikväll, haha! Men har ätit mat innan idag också! ;)


Kommentarer
Postat av: danten89

Ja det är jag?=)

2011-07-03 @ 21:07:06
URL: http://animalcity.blogg.se/
Postat av: Rebecca!

sv; tack snälla! :D

Ha en bra kväll, kram!

2011-07-03 @ 23:00:13
URL: http://ladymuffin.blogg.se/
Postat av: Tommy

Tillbaka ..

Välkommen hem!



Alltbra?

2011-07-04 @ 09:46:50
URL: http://tommytott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0