Ingen rubrik, hehe...

Behöver er hjälp läsare! Inget allvarligt, haha, men jag vill jätte gärna ha tips på vad ni vill läsa.
Jag försöker komma på vad jag skall skriva om och vad jag tror ni vill läsa om och se i bloggen. Hade varit väldigt tacksam ifall ni skrev vad ni ville se och läsa så jag har lite att planera och tänka på! Tack så mycket!:)
Ha det jätte bra allihopa! Xoxo / David

4535603804_9748e968ca_z_large

I miss London! Haha! Men någon gång åker jag dit igen! Tills dess är det bara att leva livet här med vännerna och börja studierna i höst på gymnasiet i en helt ny stad!:) Love it!


Kommentarer
Postat av: PHOTOBYMADELEINE -

Sv: Tuuusen tack! Vad glad jag blir :)

2011-07-09 @ 15:40:32
URL: http://photobymadeleine.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Hmm... Vet inte! Tycker du skriver bra som du gör! Men skulle du kunna skriva tips om vad man kan hitta på under sommaren? Och kanske skriva om någon bra blogg eller bloggar som du följer dagligen och varför du gör det?!=)

2011-07-09 @ 19:02:41
Postat av: Anonym

Skriv om vilket gymnasie du skall börja på! Ha frågestund på bloggen och fler tips om musik och filmer o.s.v... tycker jag! Någon sommaroutfit?!

2011-07-09 @ 19:04:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0