Hemma från en timmes joggingrunda =)

Tumblr_lo57ul97vf1qevanto1_500_large

Kände att jag behövde röra på mig så jag tog på mig joggingkläderna och stack ut! En timmes joggingrunda och nu är jag äntligen hemma precis som rubriken lyder. Med musik i öronen, bra joggingkläder så går det bra! Givetvis måste man ha en runda att jogga också, och idag joggade jag lite här och var.
Joggade först ner till havet och under en tunnel som ledde till några villakvarter, sedan så blev det igenom parker och till slut på den vägen där min kompis bor. Hon såg mig dock inte och jag orkade inte kalla på henne, haha!
Träffade en av mina gamla lärare utanför hennes hus så vi stod och pratade lite! Väldigt roligt faktiskt!
Sedan blev det att jogga hem igen och nu sitter jag och kollar på den bästa C/O Segemyhr! Härligt!
Duscha senare och kolla film! Skriver mer då!
Puss och Kram på er alla! Fortsätt gärna läs och kommentera gärna med!


Kommentarer
Postat av: Lina

Låter som att du har sprungit en toppen runda idag. Så du sprang i närheten av där jag bor? isf var det väldigt långt och bra gjort, hehe :P

2011-07-31 @ 21:17:00
URL: http://pinkliina.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha det får vi hoppas, man vet aldrig! ;)

2011-07-31 @ 21:57:23
Postat av: Anonym

haha det får vi hoppas, man vet aldrig! ;)

2011-07-31 @ 21:57:25
Postat av: Dan Thor

Haha det är ju alltid billigare att ta tre än två.



Jo det är bra :)



Händer? :)

2011-07-31 @ 22:01:04
URL: http://animalcity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0