Härlig dag i Malmö idag igen!:)

Godkväll eller snart god natt! Haha! Dagen har varit lång idag. Känns som inte jag uppdatera så mycket mer, i alla fall inte i dessa dagarna! Synd faktiskt! Men det blir bättre till helgen, med start imorgon!
För då har jag lite mer tid som tur är…
Åkte in till Malmö idag då jag var där med Isabella och Maja! Väldigt roligt, så det får vi ju göra om!
Vi fikade och Maja shoppade, blev ändå lite chockerad att hon inte köpte mer, men hon hann ju inte det då jag hade en tid att passa. Ändå kom jag försent till teatern, men det var lugnt då de inte hade börjat repetera än, så jag kände turen på min lilla sida idag, haha!
Gick lite på tivolit i staden med några kompisar, och jag tror inte jag skall uttala mig om det faktiskt! Inget roligt alls, så jag taggar såklart inför Malmöfestivalen, men vem gör inte det?! Skriver mer senare!:)
Fortsätt gärna läs och kommentera!

Förresten så åt jag på Burger King idag med så att ni vet! Tror jag snart blir trött på den maten, haha, och sedan en islatte vilket hjälpte mot tröttheten som jag och Bella hade! ;) Dessutom skall ni inte göra som vi!
Jag följde Maja för jag trodde hon skulle gå till någon butik, och då visade sig att både hon och Bella följde efter mig...
Då vi skulle till centralen så jag kunde lämna en present till Lina!
Vad pinsamt och jobbigt, då vi fick gå en extra runda, så vi blev arga på varandra! Men roligt att skratta åt nu ju, haha!;) Kramar på er alla!

Tumblr_lnz5vs1lcy1qkpejbo1_500_large



Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Häftig sida! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-07-20 @ 12:31:51
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0