Frågestund tills imorgon kväll, så utnyttja det!

Frågade ju om lite tips vad jag skulle skriva om på bloggen och så, men fick inte så många. Tycker att ni skall fortsätta att skriva och kommentera så jag vet, haha! Men nu tänkte jag ha lite frågestund på bloggen!
Det var som en läsare tipsade om så tackar för det! 
Svarar som vanligt på alla frågor, förrutom de som jag uppfattar som privata! Så det är bara till att fråga på! =) Kramar!



Och sedan svarar jag på frågorna! Skrev detta i Marmaris, haha! ;)


Kommentarer
Postat av: Kalle

Hur kommer det sig att du gillar Britney Spears så mkt? :) Vad var det som gjorde att du började lyssna på henne? :)

Vore kul och intressant att veta hur intresset vaknade hos din sida :)

2011-07-12 @ 12:43:00
URL: http://KalleGoesWritning.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0