Fick sommarjobb idag - Happy!:) Lucky day?!

Godkväll alla! Har ni haft en bra dag? Det har jag haft i alla fall! Fulla planer idag ju. Diskade undan innan, men hann inte städa så det får bli imorgon kväll tror jag. Sedan så bakade jag en kaka som jag tog med upp till min mormor för att hon fyllde år. Där fikade vi och hade det trevligt, då hon fick presenterna som jag köpte innan idag! Det blev några böcker som hon ville ha!
De skall jag låna och läsa sen då jag är klar med den boken som jag läser nu. 
Hon blev glad så det var ju tur det!
Råkade dessutom ta fel bok men det cyklade jag bort och ändrade så nu är allting rätt.

Efter det så handlade man mat till syrran som jobbade och lunchade med henne så jag kan ju inte klaga på min dag precis, haha! Fick ett telefonsamtal innan och gissa vad? Jag fick ett sommarjobb och skall börja arbeta imorgon som turistvärd i stan! De behövde någon som kan både engelska och bra tyska! Väldigt glad för det, så nu är tre veckor upptagna för mig! Lyckodagen idag eller?
Måste kolla horoskopet bara för skojs skull =) Skriver mer senare så ni får gärna fortsätta läsa och kommentera! Puss o Kram!

Denna sången gillade jag inte innan men nu när jag börjat lyssna lite på den igen så är den ändå ganska bra.. eller vad säger ni? :)
Blir också sugen på att spela in någon låt som bloggare, blir inte ni det?!


Kommentarer
Postat av: william

roligt att du fick jobb:D

jag tycker faktiskt om låten:D

2011-07-19 @ 19:46:28
URL: http://cookieboy.blogg.se/
Postat av: Junitjej

Grattis till sommarjobbet!!!!

2011-07-20 @ 09:01:39
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Nathalie

SV: Haha, det blev många sådana inlägg, hade inget annat att skriva xD

2011-07-22 @ 09:51:42
URL: http://nattaekstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0