En solig lördag!

Tjenare alla glada läsare! Idag är det fint väder ute. Min kompis Lina är i Malmö och spelar minigolf så är lite avundsjuk på henne just nu, haha! Nä, för jag gillar inte minigolf men hoppas på att hon och Malin har det riktigt roligt! Tänkte snart duscha och sedan skall jag klä på mig något somrigt, som shorts eller någonting tror jag! Vet faktiskt inte vad jag skall göra idag, men funderar på att ta en liten cykeltur till affären tror jag.
Skall även lägga in bilderna på Stockholm idag, så jag får se när det blir, tror jag kommer till att lägga in några bilder nu faktiskt och då hoppas jag att ni kommenterar bilderna och fortsätter läsa inläggen som jag skriver!
Ha en trevlig lördag ni så hörs vi senare =) Kramar!



Detta tänkte jag ha på mig idag! Fint va? Cool bild också eller?! Tog den på Skansen, i djurparken, då jag skulle fotografera björnas inhägnad och vattenfallet! Också kom jag själv med på bild... Snyggt faktiskt! ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

SkitSNYGG och COOL bild!!!!

2011-07-16 @ 14:23:28
Postat av: Nathalie

SV: Vi ska se den på tisdag :P så vi får väl se :)

2011-07-17 @ 12:34:19
URL: http://nattaekstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0