Min Torsdag - Hittade ingen bättre rubrik..:)

Godkväll alla! Hemma igen nu efter en trevlig dag med kompisen Maja! Har haft det väldigt roligt. Först var jag på bokrean i stan på både Åhlens och på bokhandeln då jag kollade runt och jag köpte även en bok, en bok från den populära tv-serien som jag följt/följer då det börjar igen, alltså menar jag Desperate Housewives…=)
Just love that show, anyone else who does??!!

Hemmafruarna har skrivit ner både deras inköpslista och deras recept på god mat och på goda efterrätter såklart. Imorgon skall jag nog laga en god maträtt med en kompis, men vi får se hur det blir med det. Vi var även ute och fotograferade i det kalla vädret, fast vi fick många bra bilder! Jag tänkte lägga in lite bilder imorgon eller redan ikväll! Vi får se hur det blir med det. Sedan kollade vi på en gammal klassiker ”Pretty Woman” som var väldigt bra fast man sett den typ tusen gånger! Men det skadar såklart inte att se den om igen som jag brukar säga. Åt lite mat som hennes mamma hade lagat och nu är jag hemma igen! Det är väldigt varm och skönt att ligga i sängen och skriva, tycker inte ni det? Eller ni kanske inte har det så skönt då ni bloggar, haha!
Det kunde f*n misstolkas… Skriver mer senare! Detta var en tråkig uppdatering, sorry!=) Puss o Kram;)





Bilder ut boken som jag köpte idag! Love Desperate Housewives, but once again, who doesn`t?!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0