Melodifestivalen 2011 - En besvikelse eller?!

Ikväll så såg man Melodifestivalen 2011, den första deltävlingen i år! yeeah! Men jag tycker att det bara blir sämre och sämre, lite överdrivigt då det är så många tävlingar innan man väljer en som skall gå vidare. Men att följa vägen dit är ändå roligt!
Annars så var det bra tycker jag. Älskade bara Marie Serneholts ena klänning, haha! Jag gillade inte Dilbas bidrag, och vissa av de andra bidragen var sådär. Det var inte så många bidrag som sade wow direkt, förrutom min favorit In the club med Danny! Den gick direkt till final med Me and my drum... Nästa vecka följer vi det också, och då hoppas jag att det finns bättre artister och bättre urval av låtar!

Just nu sitter man och lyssnar på musik, men sedan tittar man även på This is it med Michael Jackson! Fick ett tips från en på facebook att se den nu på tv, så det gör jag samtidigt som jag sitter och skriver här, haha! Hoppas ni haft en bra lördag! E det bara jag som tycker dagen gått fort? Som alltid.. Tyvärr! Har nog lite planer för morgondagen, så vi får se hur det blir då! Skriver mer imorgon!:) XoXo // David

Ps; I love you ..... :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0