En Helt Vanlig Söndag!!:-)

Tjenare allihopa! Idag är det söndag, vilket kallas för Vilodagen. Haha! Så vilat det har man också gjort... Vaknade tidigt imorse, och det e typiskt då det är helg fast jag tror att det är skolrutinerna som sitter i huvudet! Man stiger upp kvart i sju på morgonen på vardagarna, och jag steg upp sju idag. Fuck that shit! Så det blev att titta på tv-program vilket var väldigt roligt. Plugga gör jag imorgon eftersom det är hemstudiedag då. Skönt att få vara ledig från skolan då. Det blir kanske fika på espresso House och kanske lite annat, skall även klippa mig då! Nice!:)
Ni får se bild om kameran och sladdarna funkar då! Nu sitter jag hos Lina och ser på när hon äter...Haha!!
Vi hörs senare!:) Loove ya!:) Vad ska ni göra ikväll då? Inte festa då det är söndag antar jag, men kanske kolla på Solsidan och på Wallander? För det skall jag!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0