Call 911 - Jag har jobbat matte!:)

Hej!! Jag är väldigt nöjd med mig själv idag eftersom jag precis jobbat klart med matten, fick ett MVG på novellen som jag skrivit och redovisat i svenskan! Niice! Snart skall jag nog börja med musiken, att skriva en låt vilket är ett måste.. Call 911 jag har jobbat med matte och jag förstod det, ett så jäkla roligt uttryck!:) Haha! Imorgon är det Nationella prov i svenska, delprov A, vilket inte är roligt, men det är bara att bita ihop och göra sitt bästa antar jag. Kollar lite på Cops nu och sedan blir det väl The Simpsons, vet inte riktigt om det är ett bra program på tv:n ikväll, men det återstår och se! Det blev ett ganska kort inlägg, sorry om det var ett tråkigt ett. Men skriver mer imorgon! Då skall det bli roligare!=) Loove ya!!! Wish me Good Luck inför NP imorgon!:)

Tumblr_lg9awnxjgd1qftycho1_500_large

Hmm, ser gott ut! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0