Slutade jobba igår, tårta, fira pappa - härlig fredag!:)

Godmorgon alla! Jag orkade inte uppdatera igår kväll så jag gör det nu istället, med många inlägg under dagen, haha! Igår slutade jag att jobba vilket var väldigt skönt! Vi åt min goda kladdkaka, glass, grädde och kladdkakemuffins som Emelie hade bakat. Gud vad gott!
Då man kom hem så blev det en god tårta, dock inte jag som hade bakat den! Pappa fyllde år igår så vi firade honom lite på kvällen… Mycket trevligt! Godis till det också, så ni kanske förstår varför jag fick jätte ont i magen? Skriver mer senare! Kram på er!:)Fortsätt gärna läsa och kommentera kära läsare!



Här är tårtan! God va? Maräng, frukt och bär, bland annat chokladfyllning och chokladsås! Mmm i livet! ;) Haha!


Kommentarer
Postat av: GGOSSIPGIRLSWEDEN

Vad kul att du gillar vår blogg & gossip girl!

Japp, Blake, Chace & Ed spelar in säsong 5 av GG i LA.

2011-08-06 @ 11:24:44
URL: http://ggossipgirlsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0