Skolan, Malmöfestivalen och presentinköp stod på dagens lista!=)

Godkväll på er alla! Nu till helgen blir det bättre uppdatering då jag är hemma och har tid! Idag försov jag mig faktiskt, så fick skynda mig med att göra mig i ordning och slänga i mig frukosten för att sedan springa till bussen, men som tur var så var pappa väldigt snäll och körde mig till busshållplatsen en bit ifrån där jag bor!
En tretimmars historielektion, vilket inte var så roligt. Hade sedan några andra lektioner, och det blev China Box idag igen till lunch med kompisarna! Gott! Tog en islatte på David halls torg och gick sedan till Åhlens där jag handlade presenter till mitt gulliga kusinbarn! Handlade även en annan sak till mig själv med! Nice!

Kom hem lite sent med bussen, för det var ambulanser och polisbilar med blåljus på i vägen, haha!
Men vad skall man göra?
Det handlar ändå om en storstad ju! Kom hem runt sjutiden, men sedan blev det att gå hem och då fick jag gå igenom festivalen i min stad! Men som vanligt så känner många mig och jag känner oftast dem med så kom inte hem förrän en timme efter, då det egentligen hade tagit mellan fem till tio minuter att gå hem!
Träffade på min kusin och hennes familj, så vi handlade munkar och åt det senare på kvällen!
Mycket gott det med! Hoppas att ni också har det bra? Kramar på er alla! :)

Tumblr_lqk14ugtb01qmqfvwo1_400_large

Se upp för storstaden och trafiken! Bild från weheartit*


Kommentarer
Postat av: LIIV - vanlig men unik

Snygg outfit hon hade!

2011-08-27 @ 17:07:27
URL: http://liivahliin.blogg.se/
Postat av: M*

- fin bild!

2011-08-28 @ 01:35:18
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0