Skola och September igår! :)

Godmorgon alla glada läsare! Igår var jag I Malmö och studerade som vanligt. Det var ju inga jätte roliga lektioner ifall man säger så.
Steg upp vid sextiden så var sjukt trött. Mådde inte bra då jag satte mig på bussen och då jag kom hem så fick jag lägga mig ned och vila vilket jag även tänker göra efter skolan idag. Jag kände att jag inte mådde bra… Tråkigt då det blir så, men nu går man i en ny skola och allt det där! Åkte i alla fall in för att kolla på September då hon kom till Malmöfestivalen! Hon var väldigt duktig och det blev att hoppa ”festa loss” med både Emmelie, Mathilda och Lina! Men så är det att leva mitt liv, man lider av stress och oro, sedan skall man ändå in och kolla på en massa artister och dansa loss och skrika under festivalen, do I have to say more?!
Skriver mer senare i eftermiddag – jag lovar!
Blir bättre i helgen och då har jag även några olika bloggprojekt på gång ;) Loove ya! Läs och kommentera ni!



Bild på den duktiga och snygga September från google*


Kommentarer
Postat av: ♔ ズ-ミ ボンミンジ[Jummi Von Minji] Official Blog ♔

Hej! Nu har jag ännu en gång skaffat en ny blogg och undrar om du kan gå in och titta vad du tycker om min nya blogg :) // Jummi Von Minji

2011-08-25 @ 20:00:59
URL: http://jummivonminji.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0