Happy this night - how about you?!

Tumblr_lqleoqwshw1r1q4o3o1_500_large

Godkväll alla! Har ni det bra där ni nu befinner er? Jag har i alla fall! Har haft det roligt och två vänner är hemma hos mig och skall sova här ikväll! Väldigt roligt! Varit på Hemmakväll och hyrt en film som vi sett och sedan ätit massor av godis. Ont i magen måste jag bara säga! Åkte även virvelvinden innan i staden, och det skall man ju inte göra om! Värre här än det var i Malmö! Haha! Stökigt i rummet och jag som städade i morse... Men vad skall man göra? Vad hittar ni själva på då?:)
Skriver mer imorgon för jag orkar verkligen inte nu! =) Kramar!

Bilden är också tagen från weheartit! Skall nog göra ett konto där! Någon som har det redan? Har några inlägg på gång tills imorgon och även några bilder*


Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter ju som en superhärlig kväll!:)

2011-08-28 @ 03:09:19
Postat av: H & G <3

Roligt att du är med i dagens blogg! Skriver en kommentar när vinnarna är dragna. :)

2011-08-28 @ 08:26:24
URL: http://kkungaaar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0