Frukost ute idag - på café!

Dagen började med att vännerna stack hem! Jag hade vaknat lite innan för att duscha och tvätta håret.
Mitt hår tar lite lång tid att tvätta, inte för att det är långt för det är det ju verkligen inte (utan det är kort)… Men det är för att jag har tonat håret mörkade så jag måste tvätta håret med ett annat medel efter jag använt schampo!
What to do about it? Haha! Sedan bar det av till Billings Café med Emma och Isabella för att äta god frukost! Svindyrt måste jag bara säga, men antar att det var värt det! ;)
Det var mycket gott, som ni kan se på bilderna nedan!
Gick sedan i lite i en affär och kollade kläder innan de skulle hem och jag skulle åka iväg!
Härlig dag helt enkelt* Har ni med haft det? :P



Min goda bulle! =)



Lite smålyxig frukost kanske? ;)



Prövade även dagens latte! Det var en Latte med chokladsmak - sjukt gott! Kaffe är en bra start på dagen!:D


Kommentarer
Postat av: Maja

Kvällsposten förstör allt:(

2011-08-29 @ 07:36:37
URL: http://msomimaja.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0