Tisdag betyder skola...

God morgon! Bäddar sängen just nu och snart skall jag gå ut i köket och göra lite frukost, hade jag tänkt mig. Hade inget annat att göra en tidig morgon som denna, så därför tänkte jag lägga in ett snabbt inlägg, haha! Hoppas att ni har det bra!
Idag vet jag inte vad jag skall göra i skolan, kanske so:n, har en ny kurs! Det blir väl att kanske jobba med den och sedan har jag idrott. För en gångs skull har jag med kläder! Haha! Ehm, det brukar jag faktiskt ha!
Men inte alltid… Haha!
Plugg och teater ikväll! Skriver mer senare!:) Fortsätt läs och kommentera!

36715_10150209017745291_782350290_13171887_2914356_n_large

Min stad!=)=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0