Preliminära beskedet....

Kollade det preliminära beskedet idag om gymnasievalet!
Jag kom inte in på mitt förstahands val utan på mitt andra.
Men man skall inte vara deppig för det, utan jag får försöka få bra betyg denna terminen vilket jag verkligen strävar efter, och det kan nog många intyga! Haha! Fick huvudvärk då jag öppnade brevet.
Stress är inte bra så ni vet! Skriver mer senare ikväll!
Detta var bara en kort uppdatering, så att ni hade någonting att läsa nu! Kolla vid nio-tiden eller nått så är det ett annat inlägg, får jag hoppas! Är det egentligen någonting bra på tv idag? Kommentera om ni har förslag;)

Tumblr_ljjzjapnox1qg7h98o1_500_large


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0