Kvällspromenad och film...;)

Efter att man varit hos bästa Gabbi så åkte man hem och städade undan. Duktigt, ellerhur?! Haha! Var sol ute så det blev att vara ute lite faktiskt. Åt sedan middag och efter det körde vi och handlade mat till påsk, så man slipper stå och slåss i affären om vem som skall ta vad och vem som skall stå i vilken kassa o.s.v. Haha! Men det var riktigt mycket folk i affären idag, men det brukar det ju vara.
No surprise! Varit ute på kvällspromenad med Gabbi, härligt!
Det var inte så mycket folk ute på kvällen, vilket var ganska skönt.
Det berodde även på i vilket område man gick i!
Men det var trevligt att snacka och gå lite, fast vi gick i över en timme om inte en och en halv eller någonting liknande. Kollade sedan lite på den svenska filmen Hundtricket! Måste se den från början. Det verkade väldigt bra!
Men nu skall jag i alla fall gå och lägga mig snart tror jag, eller i alla fall stänga ner datorn så att jag kan kolla på tv eller nått!
Ha det superbra!:) Fortsätt läsa och kommentera! Loove ya!;)

Tumblr_lfqrltpgli1qcfbnfo1_500_large


Kommentarer
Postat av: Nathalie

SV: Asså jag har inte börjat träna än, men jag tror inte det blir tråkigt, du har ju musik! Det kan vara skönt att få vara själv också. Du får också " 3 bjud in vän kort" så du kan bjuda in en vän att träna med :) Du får gå till Oasen ja, men inte den vid skolan utan den på kabingatan.. den stora! Du måste ha din pappa med dig när du ansöker på medlemskort. Och då har 360:- med dig.

2011-04-21 @ 08:22:59
URL: http://nattaekstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0