Måndag imorgon

Tjenare! Hur är det med er denna söndag innan måndagen? Snart är det måndag igen, som ni säkert förstår! Orkar inte med skolan, men det är bara några veckor kvar, så det är bara att hålla ut eller vad säger ni?!
Har tagit det lugnt idag, och även pluggat lite tyska och städat lite. Kollade Gossip Girl innan och jag vet att jag lovat en läsare att skriva mer om Gossip Girl, men vad vill du då att jag skall skriva! Kommentera det gärna så att jag vet, lite svårt annars ju. Var ute på en kvällstur med min kompis då vi gick och snackade lite skit.
Nu sitter man hemma i den sköna sängen igen med datorn i knäet. Haha! Skriver mer imorgon!
Hoppas att ni har det bra! Lev livet kära läsare! Får hitta på nya saker att skriva varje gång även om inte det går…
Fortsätt med ert läsande och kommenterande, det går bra vet ni;)

Tumblr_lk37x55yca1qcxieko1_500_large


Kommentarer
Postat av: jojo

kanske typ lägga ut ngn bild från avsnittet som gått, skriva lite kort om det? och kanske skriva några news om gg :D

2011-05-03 @ 21:59:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0