Otur eller?!

Idag åkte jag in till Malmö för att praktisera men då jag väl hade kommit in efter massa stress och ringde chefen så sade han att det var inställt idag… Vadfan tänkte jag! Hade så mycket annat som jag skulle kunna göra under tiden faktiskt! Men nejnej! Stod utanför dörren nära parken och väntade, men dörren var låst, vilket inte var så konstigt nu då man tänker efter. Gick en runda i stan innan jag tog bussen hem en timme senare på eftermiddagen. Imorgon och fram tills måndag är jag i alla fall ledig, så det är någonting att se fram emot!
Puss så länge! Fortsätt gärna läs och kommentera nu då jag uppdaterar!

22ix74_large


Kommentarer
Postat av: danten89

Jobbigt att det var inställt :/

2011-06-01 @ 23:22:33
URL: http://animalcity.blogg.se/
Postat av: Anonym

vet du var den där bilden är tagen !? :D eller var hittade du den? <3

2011-06-03 @ 10:28:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0