Klockan är över tio och är redan lite trött..

Godkväll alla! Nu har jag skrivit ett inlägg på Linas blogg då hon är i Åkersberg på återträff för en dag med de hon konfirmerades med, eller vad man nu skall säga, haha! Lillebror leker där ute med kompisar och jag sitter i soffan framför datorn och insåg att jag hade över trehundra inlägg som jag inte kryssat för att jag läst på bloglovin, så snacka om hur roligt jag har det nu, eller inte rättare sagt…!!
Imorgon är det teater igen vilket skall bli roligt hoppas jag. Annars så tar jag det väldigt lugnt för tillfälligt!
Tänkte tipsa er om denna länken till en sida där ni kan tävla om att vinna två biobiljetter till filmen Hanna!
Följ bara anvisningarna så skall det säkert gå, haha!
Har gjort jag också! Sällan jag tävlar om sådant, men denna var ändå ganska enkel tyckte jag.
Skriver mer senare! Men fortsätt gärna läsa och kommentera!;) http://www.bloglovin.com/hanna

Tumblr_lmqnsw96jp1qez3n3o1_500_large

Underbar bild från weheartit!


Kommentarer
Postat av: Livia

Kul sida! Hur länge har du haft din sida?

2011-07-13 @ 06:12:45
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0