Frågestund?! :-)

Haha! Jag tänkte precis på en sak. Ni vet inte så mycket om mig, och inte jag om er heller såklart eftersom jag inte vet vem som läser min blogg varje dag :P
Jag delar inte med mig av så mycket saker, varför vet jag inte. Det är väl precis som kändisar inte vill dela med sig av saker heller fast alla tidningar skriver om dem. Jag ger er chansen att ställa så många frågor som helst om mig så svarar jag på dem i slutet av veckan! Jag publicerar dem, och svarar på dem senast på söndag!
Så håll utkik! Elaka kommentarer eller väldigt privata frågor tas bort! Lycka till! :)


Kommentarer
Postat av: Sofie

Kanske lite privat, men hur går det med ditt kärleksliv? Har du någon tjej eller kille? :)

2011-02-15 @ 18:56:13
Postat av: Anonym

Jag undrar en ska, du ska ju börja gymnasiet men vart ska du gå? Vilken stad?

2011-02-20 @ 14:21:10
Postat av: Anonym

vad vill du jobba med då du blir stor?

2011-02-20 @ 14:21:44
Postat av: Saaraa

Var vill du bo? Stad o land? Sverige eller? Där du bor nu?

2011-02-20 @ 14:22:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0