Ett tack i slutet av videoinlägget till Emmelie så hon inte dödar mig;)

Här kommer en liten video också, som grädde på moset, haha! Lite skämt och sido där! Ingen vits med detta, men när jag väl hade gjort det så orkade jag inte ta bort det (och nä, jag är inte lat) så jag behöll det och tänkte att ni läsare kunde glädjas av det? Haha;)
Fortsätt gärna läsa och kommentera så är ni ännu mer sötare än vad ni redan är! Enjoy*



Haha, det bästa är att jag inte säger chacha ju, utan visar att jag e trött o sådant.. :P Eller vad tycker ni?
Bara jag som hatar mina videoinlägg? Lite roligt att göra sånt ibland i alla fall och för er som önskat det! Loove!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad försöker du göra? Prata stockholmska eller? Hahaha! Du låter bara konstig som fan. Var dig själv annars slutar jag läsa.

2011-08-22 @ 09:12:08
Postat av: Maja

älskar din WANNABE- stockholmska, hahaha..

2011-08-22 @ 19:47:37
URL: http://msomimaja.blogg.se/
Postat av: Carro

Hejj David! Kan du inte lägga in en video när du sjunger :)

2011-09-03 @ 19:07:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0