Elsas Mode?!

Måste bara säga att jag började läsa femtiotre sidor imorse av Elsas Mode. Har någon läst den?
Jag fortsätter inte läsa den än då jag har mycket att läsa i skolan, men skall nog läsa den senare eftersom en läsare har tipsat om boken! Tipsa gärna om filmer och böcker, musik och låtar till mig som jag skall läsa, se eller lyssna på! Blir mycket tacksam för allt det :D
Skriv även om ni vill läsa någonting speciellt i bloggen! Ett speciellt inlägg eller någonting liknande...
Kanske skall jag också skriva en bok om mitt liv och om min blogg precis som Sofi Fahrman gjorde, fast hennes inte var sann?! Bara en roman... Ha det bra!!


Kommentarer
Postat av: jojo

Hej! Gillar din blogg! :-) skulle tycka det var roligt om du skrev mer om Gossip Girl för jag är ett stort fan av det ;D

2011-04-24 @ 15:28:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0