Välkommen Mrs Doubtfire!:)

Hejhej! Tyvärr han jag inte uppdatera imorse med ett inlägg, så jag gör det nu istället. Sitter med datorn framför mig och har precis kollat på en film på tv. Välkommen Mrs Doubtfire. Det är en så rolig film, en komedi från 1994 tror jag! Kommer inte ihåg åtalet, haha! Den var riktigt bra. Den rekommenderas starkt om ni vill se en bra film någon kväll med familjen eller nått. Igår var man i Malmö och köpte Gossip Girl säsong1 på Åhlens, så den skall jag kolla på senare ikväll, kollade på ett avsnitt igår men somnade till de andra så jag får väl se om de nu tänkte jag. Haha, lite onödigt eller vad? Noo, det e ju Gossip Girl! Love that show! Men först blir det lite Simpsons och efter det blir det Rena Rama Rolf. Älskar också Rena Rama Rolf, svensk humor till max. Haha! Nyår imorgon!=) Can´t wait anymore. Ber mycket om ursäkt om jag inte uppdaterat så ofta som jag gjorde innan, men har inte en aning om vad jag skall skriva ibland. Hoppas ni kan leva med det! Men jag skall försöka att göra bättre, kanske inte försöka utan jag skall göra det bättre. Men hoppas ni fortsätter läsa!
Brukar ni förresten dricka champagne och skåla vid tolvslaget? Tradition ju, eller?!... Skriver mer senare. Love ya all!
Please Comment and read! Lägger upp en outfit imorgon!:) XoXo //David


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0