United Kingdom or United States of America?! ;)

Godkväll alla! Dagarna blir långa denna veckan känns det som, haha. Har pluggat för fullt i skolan idag och är faktiskt mycket stolt över mig själv då jag klarade många uppgifter i matte. De som känner mig vet att jag har svårt för matte och att jag inte gillar ämnet i huvudtaget. Jag är i alla fall ärlig och säger att jag inte förstår så mycket även om många säger att jag inte är så dum i huvudet som jag tror jag är. Sedan hade vi lektion i engelska där jag jobbade med min kompis once again. Tror faktiskt att vår presentation och text om uppgiften vi fått kommer att gå mycket bra. Tro kan man ju alltid göra ;) Men jag vet ändå garanterat för vi jobbar väldigt bra tillsammans. Idag debatterade vi på engelska om vilket land som var bäst… England eller USA? Vad tycker ni? Och vilken sida tror ni jag var på? Såklart England! Engelskläraren bara skrattade men tyckte det var bra så mycket vi pratade på engelska och med två helt olika dialekter med, vilket såklart blev ett plus.
Undrar hur det blir imorgon?!

   Tumblr_lriwdqlbuw1qmspeuo1_400_large

VS;

Tumblr_lriyxgawpx1qhbitjo1_500_large

Förstår ni egentligen hur kul vi har det?! Haha:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0