Underbart!

Jag här igen! :)

 

jag vill bara säga vilka gulliga bloggläsare David har och jag är så glad för hans skull att hans statistik var upp i så höga siffror i slutet av Augusti, jag är så stolt över honom. Trotts att han har mycket med skolan o så, så hinner han med att blogga också och han gör det för sina läsares skull och det glädjer mig. Men han tycker de är roligt också med att skriva och förmedla en härlig känsla och han har med bilder i varje inlägg och folk gillar de han skriver och det gör jag med :)

 

Så jag ville bara säga att jag är så himla stolt över honom. Du är väldens bästa bloggare och bästa vän. Massa med stora kramar till dig. Kram! :)


Kommentarer
Postat av: Helena

Har varit i Stockholm i veckan o missat dina uppdateringar så ska ta igen lite nu, tänkte jag :)

2011-09-03 @ 12:56:31
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0