Middag igår kväll!:)

Tumblr_lrz7wxrazl1qd64aho1_500_large
Varför finns inte denna?! 

God morgon alla glada! Hur mår ni idag? Var på middag hos Sara igår, vilket var supergott. Fick även dessert som bestod av glass med varma hallon och blåbär, mums! Hade sedan lite fest, haha. Kom hem på kvällen och lade mig ned i sängen där jag somnade direkt, så blev ingen uppdatering då inte. Dagen idag består annars av att äta frukost, hämta lite tvätt, vila och plugga!
Låter som en bra söndag med vila? Trots allt en vilodag vad jag fått veta… Väcktes by the way av brandlarmet idag^^
Skriver mer senare! Ha det bra! Glöm nu inte frågestunden;) Loove


Kommentarer
Postat av: Asse

Hej, fin blogg :)

Kolla gärna in min, har massa roliga inlägg, frågestund t ex. Så ta en titt vettja och ställ en fråga, alla som ställer en fråga och skriver sin blogg får en länk :)

Take care! <3

2011-09-25 @ 16:40:20
URL: http://bowbows.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0