Klarade inte provet i historia - black out!

Det blev aldrig något uppdaterande igår. Var lite arg på mig själv, haha! Jag klarade aldrig provet i historia. Jag skrev inget på pappret, vilket inte är likt mig. Jag hade pluggat jätte mycket inför detta men när det väl var prov i går så stannade allting.
Min lärare sade att vi skulle ta det nästa vecka istället! Hur snällt är inte det? :) Älskar att jag har bra lärare faktiskt. Jag skulle i alla fall leva livet på helgen och inte tänka på historian sade hon typ* Så får väl göra det!

Annars så har det inte hänt något speciellt. Satt och pratade mycket med Vendela igår! Gaybloggaren Amir är i Malmö, och vem vill inte träffa han? Haha! Men tyvärr så hinner man nog inte det… Ännu ett bekymmer eller vad?! Blir att plugga nu i helgen, svenska och engelska, även en del historia och matte. Mina kompisar frågar alltid när jag får en ledig helg. Det är faktiskt en svår fråga tycker jag!
Jag försöker få ledigt, men det går ju inte alltid^^
Hoppas i alla fall att ni läsare mår bra! Det är ju en av huvudsakerna!:)

_13_large

Bild från weheartit - London!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0