I am just walking around, is this really me?

Godkväll alla! Hur har ni det? Själv så har jag det ganska bra tror jag. Slutade klockan fem idag vilket är lite drygt, men så är ju livet då man går i skolan, right?! Hoppas verkligen att jag blir bättre med uppdaterandet! Skall försöka skriva inlägg som jag kan ställa på tidsinställda för då blir ju bloggen mer uppdaterad. Åt med familjen efter skolan och sedan har man pluggat och pluggat… Kollat på en dansk tv-serie som heter Lykke som jag följer! Mycket bra! Har sett den på den danska kanalen innan så vet att den är bra och vad den handlar om.
Det roliga är att det är en depressionsserie men vad gör det? Det kan ju vara bra det med tycker jag! Skriver mer senare!
Ha det bra så länge:) Love ya so muuuch! Haha! :P

304283_2175957169998_1578903153_2102673_1285491568_n_large

I am just walking around and thinking... Not feeling very good, feeling like Im not myself right now -_-
Bilden från weheartit såklart - love that!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0