Fika, trerättersmiddag - a view of my day as David Zaar;)

Hej alla! Lite sent nu tycker man, haha! Har haft fullt upp i veckan som jag skrev i det förra inlägget!
Var och fikade innan idag hos min gammelmormor och min gammelmorfar. Min mormors bror hade fyllt år så vi var hos deras såkallade föräldrar och fikade gott.
På kvällen blev det att åka till min kompis och äta en trerättersmiddag med mina två andra kompisar! Vi härmade såklart tv-programmet ”Halv åtta hos mig”! Mycket trevligt och väldigt god mat!

Blev att ta bussen hem då jag inte mådde riktigt bra, men det är mycket bättre nu ifall ni undrar, haha. Mår bättre nu! Hade tur, för bussen slutar gå vid halv tio på helgerna har jag för mig så jag hann precis med bussen på sex sekunder! Det kallar jag såklart skills!
Men det är inte så konstigt då jag är van och springa snabbt då jag stressar, haha.
Hade inte hunnit ta på mig ytterkläderna riktigt ordentlig, så fick ju göra det på bussen som jag satt ensam i… Ingen annan som ville åka buss på kvällen nä, ingen som hade festat vid stranden^^ Och busschauffören måste ju ha trott att jag var full dessutom då jag kom lite hur som helst, haha! Men det var jag dock inte ;)
Har ni själva haft en trevlig dag/kväll då? Gjort vad? Skriver mer imorgon!
Ha det bra så länge så hörs vi senare! Uppdateringen kommer i alla fall att komma igång nu och saker på bloggen ändras i veckan! Kramar på er alla!=) Hoppas ni fortsätter läsa som vanligt nu :-)



En bild på mig som bloggar - då jag var i Stockholm! Längtar dit, snart ju.. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0