Vilse i bokskogen... Lost?!

Tumblr_llrbq3f8zb1qa3t7jo1_500_large

Äntligen hemma från Bokskogen med orientering? Haha! Gick fan vilse med gänget och har tagit oss igenom massa brännnässlor, elstängsel, mött en engelsktalande kvinna, massa vägar o träd! Sade jag vilse?
Det slutade med att vi hamnade utanför en flott restaurang på en golfbana i Bara och har alltså gått en halvmil vilse… Gick över en mil idag, fy!! Åkte med en man på ett flak fullt med gräs. Gunilla hämtade i alla fall oss på Torups slott så vi kom tillbaka till parkeringsplatsen=) Hemma och ska duscha :P
Sedan blir det att plugga en massa tills imorgon, så man har panik till max om man säger så, haha!!
Åt i alla fall baguette i skolan så ska äta mer sen. Skriver mer senare ikväll antaligen, först studerande!
Fråga inte om jag har dåligt lokalsinne för det har jag tydligen, haha! :D Hur har er dag varit då? Loove ya!

PS: Kändes fan som att man var med i en tv-serie, och det roligaste var att någon som jag känner hade mött på SVT i skogen.. Haha! Synd man inte mötte på dem då, så kunde önskningen blivit sann?!
Stackars lärare som var oroliga!


Kommentarer
Postat av: Maja

hur kunde ni komma så långt bort egentligen?:D hahaha!

2011-05-26 @ 16:44:39
URL: http://msomimaja.blogg.se/
Postat av: Tommy

haha .. inte lätt att orientera i bokskogen! ;)

2011-05-26 @ 21:27:11
URL: http://tommytott.blogg.se/
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Okej :) Idag åker jag på min stipendiekurs :) Det är ju en kurs för "bra unga ledare" så det blir lite föreläsningar och aktiviteter. Hoppas det blir roligt. Hur mår du idag då? :)



*Ps. Delta i tävlingen om 900:- på H&M om du itne redan gjort det. Direktlänk: tp://www.tourn.se/taevling/bloggtaevling/vinn-900-kr-presentkort-paa-hm/?rID=79

2011-05-27 @ 09:19:18
URL: http://sannalitens.blogg.se/
Postat av: Tommy

Sv: Tack!



Jag sov sådär, svårt att sova..



2011-05-27 @ 14:40:08
URL: http://tommytott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0