Sunday morning!

Tjenare alla! Fråga mig inte varför jag är så här tidigt uppe och skriver ett blogginlägg, men jag hade ingenting annat att göra, så det är ju bara bra för er som brukar läsa på morgonen tycker jag. Igår var jag med Maja som jag skrev, vilket var roligt.. Annars är det ju söndag idag, vilket betyder att det inte händer någonting speciellt idag. Det blir bara att plugga, och kolla lite på tv-program!
Gossip Girl ikväll ju, klockan 19.00 på kanal5, så missa inte ni alla ni som ser det! Och jag skall försöka att skriva om avsnittet, då det är några som vill det… Skriver i alla fall mer senare! Loove ya:D

Tumblr_llkx1swdec1qcdrybo1_500_large


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0