Stackare...

Skydda era djur mot fästingar! Jag har haft katter innan, men de var inomhuskatter. Jag har inte hund heller. Hittade denna bilden då jag sökte på google. Detta är lilla Jessie som var nio veckor gammal då bilden togs. Hon hade 1000 fästingar... Gud vad hemskt alltså!
Detta är då extremfall men det kan gå så hemskt ifall man inte tar hand om djuret! Vad tycker ni om bilden?
Jag tycker att det är jätte synd om hunden, och jag undrar faktiskt vart den varit för att få alla de fästingar!
Och kom ihåg att kolla att ni själva inte får fästingar nu i sommar, eftersom de sätter sig på oss också.
De är svarta och väldigt små, äckliga kryp! Kommentera gärna vad ni tycker om detta!

fästingar

Ursäkta ifall ni är känsliga tittare! Själv tyckte jag med att det är hemskt! Och här sitter man och tycker synd om sina kompisars hundar som har fem färstingar eller något... Vart ligger då skalan ifall denna hade 1000??!


Kommentarer
Postat av: Nicole

nej fyfan, jag vill bara gråta :(

2011-09-21 @ 14:47:19
URL: http://www.twitter.com/nicolescherdin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0