Solig lördag - I like=)

Härligt väder idag! Först då jag vaknade i morse, så trodde jag att det skulle bli regn men som tur vad så blev det inte det. Haha.
Var ute och gick en runda i stan idag vilket var skönt.
Träffade min kompis Lina och hennes mamma och som vanligt satt min kompis med en cola i handen, haha! Träffade många i stan och det var som jag sade till pappa. Jag är känd här! Haha! Träffade på folk hela tiden, så det var ju trevligt. Gjorde också ett litet inköp till min dator, haha! Nu så sitter jag och funderar.
Nä, men jag skall väl ta och göra någonting vettigt.
Inte för att jag vet vad jag skall göra, någon som har nått förslag? Skriver mer senare!:) Kramar!

Tumblr_llwmfc7okl1qalwiao1_500_large

Hittade denna bilden på weheartit! Så sjukt snyggt, ellerhur? Tycker att Maja skall köpa det;) Bara för att hon är ett litet fashionfreak, eller är det jag som är det? Tycker att jag behöver någonting nytt till vecka 23, då det är student och lärarmiddag! Något förslag?
Typ shorts och skjorta eller någonting? xD Gärna öppen för förslag! Ha det superbra!


Kommentarer
Postat av: m3lind4

Svar: Lugnt ;)

2011-05-28 @ 17:03:17
URL: http://m3lind4.bloggplatsen.se
Postat av: Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Håller med dig! Sjukt snyggt! =)



sv: tack för din kommentar förresten! Det var bra tips! :D Jag ska nog börja mer med hiss och diss och sånt! thihi

2011-05-28 @ 17:03:20
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0