Regn, åska, blixt...

Tur att man hann hem innan det började ösregna. Det är lite uppehåll nu, men jag kan nästan slå vad om att det kommer börja regna igen. Det åskade och blixtrade också. Vilket hemskt väder. Har solen tagit semester idag? Hoppas bara på att den är ledig idag och inte i helgen! Vill ju ha sol och fint väder, men vem vill inte det?
Har sagt det tusen gånger ju, och jag tror att nästan alla vill ha fint väder med mycket sol och värme.
Annars är det väl bara jag som vill det kanske! Haha. Idag är det äntligen fredag vilket betyder helg.
Vet inte vad jag skall hitta på, men det återstår bara att se! Tror att jag skall sätta mig ner i sängen eller soffan och läsa en bra bok! Härligt att göra det då det regnar!
Hoppas att ni också har det bra. Vad skall n i själva göra denna fredag då? :)

Tumblr_ll3xufiaov1qfk0tbo1_500_large


Kommentarer
Postat av: Oumie

Tråkigt väder!

2011-05-13 @ 18:33:37
URL: http://oumiiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0