Party at a rich dude´s house

Hej alla! Hur har ni haft er måndag idag? Jag tyckte det var roligt att komma tillbaka till skolan efter helgen och att få träffa kompisarna där. Men samtidigt längtade man hem till den sköna sängen där man skulle kunna sova och titta på en massa bra tv-program dagen lång, haha. Idag har jag mest pluggat tyska och läst lite i boken till svenskan. Känner att jag har super mycket att göra i skolan, så det är väl bara till att sätta fart!
Någonting bra på tv idag förresten, ni som har koll?! Ha det bra så länge så skriver jag mer sen! Loove:)
Uppdaterade lite extra för er skull så se till att läsa det nu och kanske slänga in en kommentar?
Haha! Ni är bäst!



Älskar Kesha och denna låten!:) Vad tycker ni om den?


Kommentarer
Postat av: Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Hej söt! Vill du vinna veckans intervju hos mig? :) Allt som behövs är en kommentar! Hoppas du är med! <3

2011-05-02 @ 22:52:08
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0