Orientering idag då!

Tumblr_llrypdftgu1qjk06co1_500_large

God morgon läsare, bloggen och bloggarna! Idag skall jag till Bokskogen för att orientera, och gissa hur det kommer gå, haha. Har ju världens bästa lokalsinne. Var mycket sarkastisk där så att ni vet! Men jag hittar ganska bra nu förtiden. Det var sämre förr då jag inte hittade så mycket. Så jag hoppas att det kommer gå bra idag, vilket det säkert kommer att göra! Sedan skall jag plugga och plugga, så att jag kan lämna in sakerna i tid!=)

Hoppas att ni har det bra! Förvänta er inte så mycket uppdateringar idag förrän ikväll så ni vet! Måste studera…
Ha det jätte bra i alla fall! Loove ya!:D Forsätt läs och kommentera massor!


Kommentarer
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Okej :) Jag ska faktiskt åka iväg på kurs för att jag fått ett stipendium. En kurs för unga ledare. :) Ska du göra något roligt just idag då? :) Kramar

2011-05-26 @ 11:05:44
URL: http://sannalitens.blogg.se/
Postat av: emma

sv: nä ja har köpt den, och tack!

2011-05-26 @ 14:43:44
URL: http://tinybutdangerous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0