Nu mat, Sen filmkväll:-)

Som jag skrev i det förra inlägget så har jag kollat på Greven av Monte Cristo. Nu väntar man på att maten skall bli klar, och sedan skall man kolla på Crocodile Dundee i Los Angeles! Har nog sett den innan, men vad skadar det att se en film om igen? Tror faktiskt inte att det skadar någon, haha! Det ösregnar för fullt utanför och man ser bara vattnet som rinner ner på fönsterrutorna. Ikväll blir det även att se Eurovision Song Contest då det är final, så jag tror att jag skall skriva ett inlägg innan det börjar! Eller kanske under tiden, haha!
Vi får se, så kolla in bloggen då! Hoppas att ni har det bra! Vi hörs sen! Måste också bara säga att jag fick ett mms på mobilen i morse av min morbror. Han träffade på Mikael Nyqvist i Stockholm! Riktigt coolt!
Längtar ju tills jag skall dit:) Fortsätt läs och kommentera! Take Care!

Tumblr_ll706b2g6w1qhioqno1_400_large

Beautiful picture from weheartit


Kommentarer
Postat av: sanna -saos.blogg.se

svar Ja det beror väl lite på hur man ser på saken ^^ hihi.



nejdå ingen otur faktiskt tack och lov... Hoppas du har en fin kväll nu!

2011-05-14 @ 21:44:55
URL: http://saos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0