Nu kollar jag på Eurovision Song Contest..

Lovade er att skriva lite kort på kvällen. Så här kommer en kort uppdatering som ni kan checka in och läsa! Haha! Nu sitter jag och kollar på Eurovision Song Contest 2011 finalen! Kollade innan på filmen Crocodile Dundee i Los Angeles, som var en riktigt bra film.
Hade faktiskt inte sett den innan, som jag trodde. Så där ser man. Sverige har uppträtt med sin låt Populär med Eric Saade.

Vem hejar ni egentligen på? Jag gillar Danmarks låt, hejar såklart på dem, Sverige och såklart ENGLAND!
Men vi får se vem som vinner. Tror faktiskt United Kingdom, så jag håller med gaybloggaren Amir!
Han tror nämligen också det… Skriver mer senare eller imorgon! Kommentera gärna för jag vill veta vad ni tycker!
Ifall ni tycker att det är för lite inlägg, så läs bara gamla inlägg. Det skadar ju aldrig. Bara ett tips till er läsare;) Have fun!

5715595496_50336a39cf_large

5712440993_51baaf6187_large

Tumblr_lkh2qpsiv81qe3j17o1_500_large

Hmm, can you notice that I like weheartit? Hehe:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0