Nationella döda mig

Hej alla! Är allting bra med er? Tänkte att jag skulle lägga upp ett litet inlägg nu på eftermiddagen innan jag skall plugga och iväg på teatern, fast det är ju inte förrän ikväll! Fick ig i nationella proven i matte. Jag vet att jag klarar det då vi får ett prov som vi skall göra för att få godkänt, så jag kommer såklart att öva massor inför det, haha! Men jag är ändå ganska nöjd med mig själv, då jag var sex poäng från ett g, vilket är ganska störig! Gratulerar de övriga i min skola som klarade det! Men det var trettio elever som fick ig, och då var jag ju en av dem…
Tog väldigt positivt på det hela, och det blev min lärare väldigt stolt över faktiskt! Brukar ju annars bli raka motsatsen då jag inte får det betyget jag vill ha, eftersom skolan och betygen betyder en stor del i mitt liv.
Ikväll är det Desperate Housewives, Cougar Town och The Middle! Vem längtar inte? Haha! Jaag! :P
Skriver i alla fall mer senare! Nu ska jag plugga och äta lite tror jag. Ha det bra! :D

Tumblr_ljdm64vljr1qhc6gpo1_500_large

Skulle verkligen behöva detta nu! Vem serverar mig? ;)


Kommentarer
Postat av: andréa

fick 2 poäng från G :/

haha. Men vi klarar det! Blir ett lätt prov sa sofie.

svarade på din kommentar i ett inlägg.

rösta gärna vilken header jag ska ha.

2011-05-17 @ 16:17:25
URL: http://deija.blogg.se/
Postat av: Alexis

Sv: Kul med fler killar som bloggar! :P



Läget med dig då?

2011-05-17 @ 19:07:23
URL: http://ekkis.se
Postat av: Jennica - 18 år och gravid

följa varandra via bloglovin? :)

2011-05-17 @ 19:23:46
URL: http://jennica.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0