Jespers modevisning blir av i maj!

Kommer ni ihåg att jag skrev ett inlägg om min kompis Jesper som drömde om ett fashionweek? Det var ett tag sedan, men jag skall leta upp inlägget. Han sydde olika kläder, och skulle ha visning i maj. Nu blir det av!
Det blir en modevisning den 28 maj och jag skall få biljett dit! Den kommer då att vara på den skolan som han går på och den som jag också går på såklart, haha! Eftersom vi går på samma skola om man nu skall skriva så att ni förstår. Han skall då visa upp sina kläder och klänningarna som han sytt kommer då kosta omkring femtusen kronor eller mer! Jag läste en artikel om honom i tidningen.
Blev lite chockerad över hur fina klänningarna var! Foton på hans kläder kommer upp då visningen varit!
Vad tycker ni om detta inlägg? Ung och kreativ? Kanske nästa modedesigner precis som han drömmer om?!
Vi får väl se… Skriver i alla fall mer senare! Ha det bra så länge denna söndagskväll!

Tumblr_lkixoxpup61qcuj4to1_400_large

And I will be there to take pictures! Bilden är från weheartit, eftersom jag inte hade någon på mig själv då jag stod med kameran. Får väl börja fotografera lite snart igen tror jag så man har nya bilder!
Då har jag en egen fotograf som är duktigt, nämligen Lina:) Kan du tänka dig det? Då det blir sol + Malmö?! Haha:D


Kommentarer
Postat av: Lina

Hahaha. Jodå visst kan jag ta bilder. Säg bara till så finns jag där :P

2011-05-01 @ 22:28:01
URL: http://pinkliina.blogg.se/
Postat av: Klara

Jag måste säga att jag till 100% gillar din blogg. Konstigt nog verkar jag inte kunna prenumerera på din blogg via BlogLovin' och jag undrar vad jag gör för fel. Är det någon annan som också har problem med det här?

2011-05-07 @ 14:46:56
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0