Hemma idag..

Hej på er! Förlåt för att jag inte uppdaterat så mycket, men i helgen skall det bli ändring på det. Har så mycket att göra i skolan så det inte är sant alltså, haha! Idag är jag hemma från skolan eftersom jag inte mår riktigt bra, lite huvudvärk och ont i magen. Vet faktiskt inte vad det kan bero på, men, men, vad skall man göra åt det? Skall i alla fall försöka att plugga. I helgen skall man i alla fall träffa en kompis som man skall plugga lite med, men antagligen annat också. Hoppas att ni har det bra! Skriver mer senare:)
Ha det superbra och fortsätt gärna läs och kommentera! By the way så täntke jag uppdatera tidigare, men det gick inte, då det inte fungerade. De höll på att fixa någonting med blogg.se, men nu fungerar det äntligen igen!

Tänkte bjuda på detta klippet av Tiffany Persson, hehe, som lite grädde på moset eller vad man skall säga =)  


Kommentarer
Postat av: Alexis

SV: Love it! :D



2011-05-20 @ 18:05:21
URL: http://ekkis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0