Godmorgon läsare!

God morgon bloggare! Eller ni som läser bloggen helt enkelt, haha! Jag hoppas att ni har det bra. Lade mig lite sent igår kväll och steg upp tidigt i morse. Det är lördag idag och då borde jag inte stiga upp vid halv åtta, men nu gjorde jag det. Alltid tvärtom, då det är skola vill jag sova längre och då det är helg så vaknar jag tidigt… Någon som känner igen sig eller?


Städade igår så behöver inte göra det idag, eller bara plocka undan på mitt bord tror jag. Sedan skall jag inte göra så mycket tror jag. Kollade precis på Nanny, på tv3, Fran Fine är bara bäst! Haha! Någon som sett det programmet? Inte? Då har ni missat humor till max från New York. Älskar hennes röst, men säger att det är tur att hon inte bor hos mig för den rösten hade jag fan aldrig klarat av, då hon piper så mycket.
Kanske skall plugga lite sen också, men nu får ni ha det så bra så att jag inte babblar på ännu mera;)
Loove ya!  Fortsätt gärna läs och kommentera! Ha det bäst!

                      Tumblr_lldsrdsszt1qiflxpo1_500_large     

Bild från weheartit - Cute picture, right?!


Kommentarer
Postat av: m3lind4

Najs blogg :D

2011-05-28 @ 10:24:40
URL: http://m3lind4.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0