Godmorgon bloggen!

1297108918_63469_taylormomsen_lmualbum_shoot_2_122_351lo_large

God morgon! Blev inget inlägg igår kväll då jag var väldigt trött. Mår sådär, men idag går jag till skolan. Kollar lite saker nu på datorn, som bloggar, haha! Sedan så skall jag duscha tror jag och göra mig i ordning. Har lite lyx om mornarna på pappa kommer hem med nybakade bullar från bageriet. Gott! Skrev klart min uppsats i engelska igår, och då fick jag reda på att inlämningen hade blivit framskjuten. Jaha! Men idag skall jag rätta igenom den och jobba med min svenska bland annat tänkte jag. Vill inte gå i skolan, men vem vill det? Haha! Skriver mer senare! Fortsätt läs och kommentera så är ni söta! Loove ya:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0