Godkväll läsare!

Godkväll! Hoppas att ni har det bra! Äntligen lade jag upp lite av bilderna från i fredags då jag var i Malmö med Lina! Var hemma hos henne idag, för att fotografera henne till hennes projekt som hon har till skolan.
Det gick väldigt bra! Sedan solade jag lite i hennes trädgård, eller rättare sagt låg lite obekvämt på trappan intill huset på baksidan, haha! Fick även en puss av hunden Nisse! Gulligt namn på en hund, eller vad tycker ni?
Sedan lade vi in vissa bilder, så nu lade Lina in dem på min blogg så att jag kunde publicera dem!
Lovade ju er att jag skulle lägga upp bilder sedan fredagen, och nu har jag äntligen gjort det, sorry för att det var lite sent, hehe!
Tack så mycket Lina för hjälpen, och hoppas bilderna jag tog till projektet blev bra! Om drygt en kvart så är det Gossip Girl på tv:n, vilket jag såklart skall se. Har även lovat en läsare att skriva lite om Gossip Girl som den vill läsa, så jag publicerar ett inlägg senare ikväll om kvällens avsnitt för att vara lite snäll!
Är alltid snäll mot mina läsare ju! Getting back to my life, so take care:)





Bilderna är tagna av Lina som ni ser på kanten av bilden. Det var en dagens outfit sedan i fredags, som en läsare önskade då jag frågade om vad ni ville se mer i bloggen;) Vad tyckte ni om den då?!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygga bilder och superfin outfit! Modemedveten ser jag?!

2011-05-09 @ 19:19:34
Postat av: Maja

snyggt David!

2011-05-09 @ 21:35:12
URL: http://msomimaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0