Fredag kväll!

Har pluggat på min engelska uppsats idag, och jag känner att jag är väldigt trött på skolan. Men vem är inte det om jag får fråga? Snälla va hundra procent ärliga! Men nu så får jag nog ta det lite lugnt. Mådde bättre nu på kvällen, så jag var och köpte godis på Hemmakväll. Har lovat att inte äta godis ikväll, och det skall hållas.
Men då tänker jag hur jag skall kunna hålla det! Haha! Är typ en godisnarkoman kan man nog säga. Men istället skall jag äta glass tror jag. Snart börjar Så ska det låta och sedan skall vi titta på film. Imorgon blir det att plugga igen, och försöka städa. Eller så mår man inte bra då heller, och får värk igen…
Hoppas inte i alla fall! Inte på helgen, haha.
Vad har ni själva gjort idag? Kommentera gärna och fortsätt läs! Ha det superbra ikväll och festa järnet;)
Skall bli bättre på att blogga nu, men det som varit i vägen är uppsatser och uppsatser och uppsatser.
Jag överdriver alltså inte! Kramar! Loove ya!:) Skriver mer senare!

60887_155044687851004_100000364201446_338285_7198282_n_large


Kommentarer
Postat av: Tove

haft en bra dag? :D

2011-05-20 @ 22:31:43
URL: http://toveelundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0